Informácie

Často kladené otázky

Otázka: Môžem do systému pridať aj nákupy v obchodoch, ktoré nie sú zaregistrované do kampane a zobrazené na mape?

Áno, evidovať môžete aj svoje nákupy v neregistrovaných obchodoch. Pri zadávaní nákupu stačí uviesť názov obchodu a mesto.



Otázka: Ako často musím zadať do systému zrealizovaný nákup?

Na pridanie nákupu máte tri dni po jeho realizácii. Znamená to, že nemusíte každý deň hneď sadať k počítaču. Stačí ak tak urobíte raz za dva alebo tri dni.



Otázka: Potrebujem si odkladať bločky zo zaregistrovaných nákupov?

Nie je to potrebné. Jednotlivé nákupy pridávajte čestne a na základe skutočnosti. V prípade potreby vieme preveriť u predajcu či je udaný počet nákupov skutočný.



Otázka: Môžem do systému pridať aj nákupy v obchode cestou z alebo do práce na bicykli?

Samozrejme, nezáleží odkiaľ a kam idete na bicykli, rozhodujúce je aby ste na samotný nákup prišli bicyklom.



Otázka: Môžem pri nákupoch uvádzať prejdenú vzdialenosť odhadom?

Áno, uvedená vzdialenosť nemusí byť presná, stačí ak ju uvediete odhadom v rozumnom rozmedzí.



Otázka: Môžem na nakupovanie využiť aj kolobežku, elektrickú kolobežku alebo iný nemotorový dopravný prostriedok?

Áno, do súťaže sa počítajú aj nákupy na kolobežke, elektrickej kolobežke či bicykli, skateboarde, trojkolke a pod.